Забудовники спостерігають стрімке зменшення середнього віку покупця квартир на первинному ринку. Якщо раніше це був вік 30+, то сьогодні 25+ та зростання вимог до будівельних проектів з боку покупця.
Про це повідомила Ганна Лаєвська, комерційний директор «Інтергал-Буд» на дісскусіонной панелі забудовників.
«Наші покупці сьогодні – це молоді люди креативних професій, які багато подорожують і бачать, як будують і живуть за кордоном. Вони хочуть і в Україні бачити подібні проекти. І тут мова не тільки про класну архітектуру і привабливі вестибюлі, це про можливість цікаво проводити час на території комплексу, працювати, вчитися і спілкуватися. Вони звертають увагу і на якість обслуговування у відділах продажів, як їх консультують, наскільки якісно і в якому обсязі надають інформацію про комплекс, дозвільних та проектних документах, будівельних і оздоблювальних матеріалах», – розповіла Ганна Лаєвська.
Покупці не готові сьогодні купувати просто квадратні метри, вони хочуть купувати комфорт, спільноту однодумців тощо. Спікери зійшлися на думці, що саме завдяки вимогливості покупців, будівельні компанії почали зважено підходити до вибору ділянок під комплексну забудову. Вони почали досліджувати навколишню інфраструктуру, транспортно-пішохідні потоки, вивчати соціально-демографічну ситуацію. І вже на основі цього формують портрет потенційного покупця і формат майбутнього житлового комплексу. До речі, експерти відзначили, що саме комплексна і багатофункціональна, а не точкова забудова – формат проєктів, які набувають все більшої популярності в Україні.
Раніше ми розповідали, як купувати квартири за договором переуступки.
Стаття по темі: Податок на дах над головою: скільки з липня українці платитимуть за власні квартири